Shop Mobile More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
March 13, 2011
Image Size
1.3 MB
Resolution
2048×1536
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
167
Favourites
6 (who?)
Comments
29
Downloads
3

Camera Data

×
forgotten Poznan by bor-chan forgotten Poznan by bor-chan
forgotten Poznan... it's all.
Add a Comment:
 
:iconpaluszki-kun:
Paluszki-kun Featured By Owner Mar 18, 2011
O! Jaki ładny domek!
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 18, 2011  Student General Artist
o! diękuję!
Reply
:iconpaluszki-kun:
Paluszki-kun Featured By Owner Mar 19, 2011
Ach, czyli to twój *v*? Chcę do ciebie wpaść =-v-=
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 19, 2011  Student General Artist
jasne! zapraszam!
Reply
:iconpaluszki-kun:
Paluszki-kun Featured By Owner Mar 20, 2011
Dzięki!
Reply
:iconkama-uchiha-seiryuu:
kama-uchiha-seiryuu Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist
Jejka, uwielbiam takie miejsca *3*
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Student General Artist
nie tylko ty!
Reply
:iconkama-uchiha-seiryuu:
kama-uchiha-seiryuu Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist
Wiem :3
Reply
:iconminoki-chan:
Minoki-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Widziałam lepsze XD w koźlu to są domu z drzewami w środku ^^; przykładowo ... XD"
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Student General Artist
drzewa w środku? NUUUDA! XD
Reply
:iconminoki-chan:
Minoki-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Woh serio ^^; ...
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Student General Artist
hue hue hue
Reply
:iconnai-ko:
Nai-ko Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist Traditional Artist
ładne zdjęcie ;D
u mnie niektóre "domy" to jeszcze gorzej wyglądają ^^
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Student General Artist
dziękuję =^^=
mieszkasz w ruderze?
Reply
:iconnai-ko:
Nai-ko Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist Traditional Artist
nie, ale w drodze do szkoły mijam XD
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Student General Artist
aaa... fajnie masz!
Reply
:iconmarichan96:
MariChan96 Featured By Owner Mar 13, 2011
Śliczna rudera~ *__________*
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Student General Artist
jest moja! to ja się w niej zakochałam! Jest to trzeci budynek w poznaniu który będzie do mnie należał w przyszłości!
Reply
:iconmarichan96:
MariChan96 Featured By Owner Mar 14, 2011
Uuu~ My w Radomiu tez takie mamy, jak kiedyś się wezmę to zrobie fotkę~ :la:
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Student General Artist
yay :la:
Reply
:iconshimari-chan:
Shimari-chan Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist General Artist
łałcik! normalnie, Bor, chyba teraz zamiast prac będę tylko trzaskać foty, wiesz??
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Student General Artist
a... ok... ale moim zdaniem lepiej rysujesz niż robisz zdjęcia...
~~wybacz <nie bij!>
Reply
:iconshimari-chan:
Shimari-chan Featured By Owner Mar 14, 2011  Hobbyist General Artist
<bije> nie no, żart :*
Hm... sama nie wiem, widziałaś bardzo mało moich fot :)
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 15, 2011  Student General Artist
<Uff...>
zawsze mozesz zrobić galerie zdjęc na devie... masz też ładne zdjęcia np. te moje na fejsie które mi zrobiłaś na obozie, jedne z najładniejszych zdjęć ze mną w roli głównej jakie widziałam! (uchwyciłaś ten 1% mojej fotogeniczności)

Reply
:iconczmielu:
Czmielu Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist Traditional Artist
To dawaj do mnie ... Zemdlejesz aż z wrażenia.
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 13, 2011  Student General Artist
*_____* już lecę!
Reply
:iconnoichigoname:
NoIchigONamE Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lubię takie stare porozwalane w połowie domki <3
Reply
:iconbor-chan:
bor-chan Featured By Owner Mar 13, 2011  Student General Artist
ja też... są piękne...
Reply
:iconnoichigoname:
NoIchigONamE Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist Traditional Artist
mhm ^ ^
Reply
Add a Comment: